Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцаща седалка - 156 face

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скърцаща седалка - 156 face

    Колеги как се справяте с проблема скърцаща шофьорска седалка ?
    Всеки път когато се облегна или размърдам поскръцва и адски ме дразни. Четох някъде за WD-40 ама си се струва несериозно.
    С кожен салон е ако има значение.
    Mercedes S320 W220
    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

  • #2
    С кво е мазана кожата?
    От допира с пластмасовите джиджавки мое скръца....
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #3
      От самата рамка (железарията на рамката) идва скърцането на метал
      Mercedes S320 W220
      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

      Comment


      • #4
        За там не зна.....
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #5
          Кое му е несериозното на WD то. То е смазка а при теб явно металните връзки се нуждаят точно от това?
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Може да провериш първо и болтовете на шините на седалката да не са поразхлабени, после може да пръснеш шините и всички метални части под седалката, механизма за сваляне и качване на седалката може и с ВД, но по-добре с някаква синтетична смазка на спрей, напръскай достатъчно и шумовете трябва да изчезнат, поне при мен се получи така. Успех.
            Alfa 156 2,4 JTD '99

            Comment


            • #7
              При мен скърцаше, но кожата като се търкаше по средната конзола.
              Един ден просто развих болтовета на седалката е я понапънах леко да се поизмести към вратата - минимално е, но все пак е нещо. После развих задните болтове на централната конзола и нея я понапънах пък към дясната седалка и я стегнах така. Визуално промяна нямаше но се отдалечиха 1см едно от друго и кожата спря да опира в платмасите.

              Сега ако скърца от механизма - бих я свалил и напръскал обилно със смазка.

              И внимавай като разкачаш буксите за еърбега отдолу.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #8
                А някой знае ли как мога да махна кожата, за да мога по-лесно да имам достъп до рамката на седалката ?
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • #9
                  Като разкараш пластмасите не ти трябва да махаш кожите.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Ама тя скърца от към облегалката.
                    Mercedes S320 W220
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                    Comment


                    • #11
                      Ами нямам спомен в облегалката да има движещи се части, мам като искаш да махаш значи сваляш седалките, махаш всички пластмасови кори по нея.Калъфа на седалката се захваща за легена на щрак.Самия ръб на кожата или плата е съшит с един пластмасов профил който влиза на щрак във ръба на легена.Калъфа на облегалката е по същия начин само дето двата профила са съшити със плата/кожата в долната част/там дето ти е дупето/.Откопчаваш ги един от друг и почваш да изнизваш нагоре като обаче трябва да бръкнеш и вътре та да откачиш някакви въженца, ластици и други такива.Не мога ти го обесня по точно щото трябва да гледаш и да напипваш.Не се сещам какво може да скърца там, може някоя разпънка, пружина....
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        Скърца и ако имаш нещо счупено по металната конструкция вътре. Виждал съм подобни неща, макар и не на 156.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Като я вкарах от чужбина едно време се наложи да вадя и да заварям седялката защото гадния жабар беше откъртил заварката. Пак така скърцаше, направо да ти скъса нервите. Също и като вдигаш нагоре се вдигаше само от едната страна. Вероятно пак е станало нещо подобно. Ако ще я вадиш, махни клемата на акумулатора заради еърбега, че да не стане грешка. Бих те посъветвал да потърсиш направо друга седялка и да прехвърлиш карантиите, или пак заварка на тая ама е много кофти щото може да я прегрееш и да прогориш кожата, също и внимавай с амортисьорчето че е доста кораво, спокойно може да ти откърти зъбите ако го изтървеш. Общо взето е шибана работа.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment

                          Working...
                          X